Header Ads

Kantoi!!Melancap Dalam Pesawat

http://panasbaran.blogspot.com/2018/03/kantoimelancap-dalam-pesawat.html

BRASILIA – BRAZIL. Perbuatan tidak senonoh seorang lelaki sedang melakukan onani di dalam pesawat telah dirakamkan penumpang lain.

Rakaman video berdurasi 39 saat itu jelas memaparkan dia sedang beronani di bawah selimut sambil matanya tertumpu pada skrin telefon bimbit miliknya.

Perakam aksi memalukan itu turut kedengaran ketawa ketika dia mencuba zum secara dekat untuk merakamkan ‘tangan sedang bergerak dalam selimut’.

Apabila menyedari dirinya sudah ‘terkantoi’, lelaki yang berpakaian sut kemas dan berkaca mata itu segera menghentikan perbuatannya dan mula kelihatan tidak selesa malah cuba ‘cover line’ dengan berpura-pura sedang melihat sesuatu di telefon bimbitnya.

Rakaman itu dilaporkan diambil lelaki yang bercakap dalam bahasa Jerman dan Rusia itu ketika mereka menaiki penerbangan dari Brazil pada bulan lalu.

Sabtu lalu, kejadian sama juga berlaku ketika penerbangan dari Kuala Lumpur ke Dhaka.

Pelajar warga Bangladesh berusia 20 tahun itu ditahan selepas dia dilaporkan berbogel kerana mahu menonton cerita lucah pada komputer ribanya dan menyerang seorang pramugari.

Lelaki itu dikatakan turut melakukan onani dan membuang air kecil di tempat duduknya.

Susulan kejadian itu, kru kabin bertindak mengikut prosedur operasi standard bagi mengelakkan gangguan selanjutnya di atas pesawat.

“Penumpang terbabit dibawa pasukan keselamatan Dhaka sejurus pesawat mendarat dan telah ditahan pihak berkuasa di negara terbabit,” kata jurucakap Malindo Air enggan memberi butiran lanjut tentang insiden tersebut. – Daily Mail

Tiada ulasan

PERHATIAN ANDA UNTUK KEBAIKAN BERSAMA

Dikuasakan oleh Blogger.